SLOVNÍK pojmov

Behaviorálny marketing

Behaviorálny marketing je stratégia zacielenia na potenciálnych zákazníkov alebo zákazníkov na základe konkrétnych akcií, ktoré vykonávajú na webovej lokalite, a nie len na stránkach, ktoré si prezerajú. Potom marketéri používajú segmentáciu správania na zacielenie na konkrétnych spotrebiteľov na základe akcií, ktoré podniknú.

Namiesto hádzania množstva reklám na spotrebiteľov a nádeje, že sa niektoré z marketingových správ zachytia, behaviorálny marketing berie informácie, ako je história prehliadania a vyhľadávania, adresy IP a súbory cookies, a používa tieto informácie na vytvorenie definitívneho profilu používateľa a potom na prispôsobenie marketingových krokov.

Keď spotrebiteľ navštevuje stránky, prehliada produkty alebo sa zdržuje pri určitých podstránkach, reklamy sa stávajú cielenejšie a presnejšie. Čím viac informácií má reklamná sieť, tým lepšie dokáže definovať segmentáciu správania reklamy, aby oslovila správnych ľudí v správnom čase.

Geniálne, však?

Zdieľať:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email