Tel: 0919 367 970
Po - So: 1000 - 2200
SEO a Marketing

Off-page a on-page optimalizácia. Aký je medzi nimi rozdiel?

seo wallpaper

Off-page a on-page optimalizácia. Aký je medzi nimi rozdiel?

Čo je off-page optimalizácia v SEO? Tá pozostáva z akcií, ktoré môžete vykonať mimo vašich webových stránok, aby ste zlepšili svoje hodnotenie organického vyhľadávania. Tieto opatrenia sú určené na to, aby odrážali sociálnu dôveryhodnosť vašej webovej stránky a istú autoritu. Pretože tieto vyhľadávacie signály pochádzajú z iných webových stránok, nemôžu byť ľahko manipulované.

Existuje niekoľko off-site SEO faktorov:

Spätné odkazy na vaše webové stránky Zmieňuje sa o značke

Sociálne signály súvisiace s vašou web stránkou

Spätné linky

Vaša stránka musí získať hlas, ak chce byť na prvej strane. Vo svete off-page SEO, sa vyskytujú tieto hlasy vo forme spätných odkazov.

Spätné odkazy sú hypertextové odkazy z externých webových stránok, ktoré posielajú používateľov na vaše webové stránky. V závislosti od ich relevantnosti a autority môžu spätné odkazy ovplyvniť vaše hodnotenie v organickom prostredí v rôznej miere.

Zamyslite sa nad dôležitosťou každého z vašich spätných odkazov, ktoré sa nachádzajú na karteziánskej rovine.

Môžete mať najpresvedčivejšie spätné odkazy na svete, ale ak to nie je relevantné pre vaše niche, vaše stránky budú mať ťažkosti s dobrým hodnotením. Na druhom konci spektra, ak máte veľmi dôležitý spätný odkaz zo stránok, ktoré nemajú žiadnu autoritu vo vašom odvetví, stále sa vám bude ťažko hodnotiť.

 

Čo je on-page SEO?

Optimalizácia na stránkach v SEO sa vzťahuje na priame opatrenia, ktoré môžu byť prijaté na vašich webových stránkach, aby sa zlepšilo ich hodnotenie vo výsledkoch vyhľadávania súvisiacich dopytov. Medzi príklady patrí použitie súvisiacich kľúčových slov vo viditeľnom obsahu a v meta tagoch, ako je názov stránky, obrázok alt a meta popis.

 

 

Toto je 6 On-page SEO faktorov:

On-page SEO sa znižuje až na šesť hlavných faktorov. Jestvuje množstvo faktorov, tieto patria ku základným.

Tituly stránok

Názvy stránok sú najdôležitejším faktorom optimalizácie vyhľadávacích nástrojov na stránke. Ak vaša webová stránka nemá špeciálne funkcie na vytvorenie jedinečného názvu stránky, zvyčajne bude používať to, čo nastavíte ako názov stránky v backend vašej stránky. Ak používate WordPress ako svoju CMS, potom môžete ľahko použiť plugin Yoast SEO na vytvorenie jedinečného titulku stránky.

 

HTML pre váš názov stránky bude v rámci značiek <head> a bude vyzerať takto:

 

<title> Váš názov stránky tu </ title>

Názov stránky je zobrazený na stránkach s výsledkami vyhľadávača (SERP) a na karte prehliadača v hornej časti obrazovky. Z tohto dôvodu je dôležité optimalizovať názvy stránok pre SEO a používateľské kliknutie.

 

Udržujte dĺžku názvu strany pod 70 znakmi a bližšie k hodnote 50 znakov, ak môžete. Tým sa zabráni tomu, aby sa váš titul skrátil v SERP, a zároveň to bude stručné a príťažlivé. Najlepšie je, ak je to možné, zahrnúť kľúčové slovo do začiatku názvu stránky.

 

Heading Tagy

Po nadpisoch stránok sú najdôležitejšie faktory optimalizácie na stránke názvy nadpisov (<h1>, <h2>, <h3> atď.). Nadpisy by mali nasledovať logickú hierarchiu bez preskočenia krokov.

 

Najlepšie je používať iba jeden H1 na stránke. Pomôže to Google a ostatným vyhľadávacím nástrojom identifikovať a lepšie porozumieť tomu, akých tém sa vaša stránka dotýka a či si vaša stránka zaslúži vysokú hodnosť pre súvisiace dopyty používateľov.

 

Použitie kľúčových slov

Použitie kľúčových slov v tele z vašej stránky je dôležité. Ak sa vaša stránka týka určitého témy kľúčového slova, je logické, že by ste použili svoje cieľové kľúčové slovo a úzko súvisiace výrazy v rámci stránky. Podobne ako s primárnymi a aktuálnymi psychologickými princípmi, je zvyčajne najlepšou praxou zaradiť cieľové kľúčové slovo do hornej časti stránky a do dolnej časti stránky.

 

URL

Zahrnutie cieľového kľúčového slova do adresy URL vašej stránky je najlepšou praxou. Najväčšou výhodou tejto praxe je to, že keď niekto odkazuje na vašu stránku s prázdnou adresou URL (skutočná adresa URL sa používa ako text odkazu), text odkazu bude naďalej obsahovať cieľové kľúčové slovo vašej stránky.

 

Obrázok SEO

Existujú tri hlavné štruktúry obrázkov SEO: Optimalizovaný obrázok alt tag alt Názov súboru obrázka obsahuje cieľové kľúčové slovo Veľkosť súboru je obmedzená na minimum, bez poškodenia používateľskej skúsenosti Optimalizovaný obrázok alt tag by mal obsahovať kľúčové slovo a mal byť pod hodnotou 15 slov.

 

Meta popisy

Meta nie sú na vašej webovej stránke viditeľné, ale zobrazia sa pod názvom vašej stránky vo výsledkoch organického vyhľadávania. Váš meta popis by mal byť okolo 300 znakov, s absolútnym maximom 320.

V mnohých prípadoch spoločnosť Google vyberie svoj vlastný meta popis z viditeľného obsahu na vašej stránke, ktorý najlepšie vyhovuje cieľu vyhľadávača. To pravdepodobne má najväčší vplyv na stratégiu eCommerce SEO, pretože meta popisy a popisy produktov na stránke hrajú neoddeliteľnú úlohu v celkovej hodnote SEO stránky.

Predchádzajúci článokNasledujúci článok

Používame cookies, aby sme vám poskytli najlepšie online služby. Súhlasíte s tým, že akceptujete používanie súborov cookies v súlade s pravidlami o používaní súborov cookies?

Nastavenie Súkromia

Keď navštívite našu webovú stránku, tak môže ukladať alebo načítať informácie vo vašom prehliadači, väčšinou vo forme súborov cookies.

Tieto súbory cookies sú nevyhnutné pre fungovanie webovej stránky a nie je možné ich vypnúť v systéme.

Na používanie tejto webovej stránky sa ukladajú 3 súbory cookies. Tieto súbory cookies sú nevyhnutné a potrebné, preto ich nemožno vypnúť.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce používame ako nákupný systém. Pre spracovanie košíkov a objednávok budú uložené 2 súbory cookies. Tieto súbory cookies sú nevyhnutné a potrebné, preto ich nemožno vypnúť.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zakázať všetko
Povoliť všetko