Tel: 0919 367 970
Po - So: 1000 - 2200
SEO a Marketing, Sociálne siete

Ako dosiahnuť úspešný sociálny marketing?

Social media wallpaper

Nastavte marketingové ciele sociálnych médií, ktoré sa zhodujú s cieľmi spoločnosti

Prvým krokom k vytvoreniu marketingovej stratégie sociálnych médií je stanovenie vašich cieľov. Bez cieľov nemáte žiaden spôsob, ako merať svoj úspech alebo návratnosť investícií do sociálnych médií (ROI).

 

Každý z vašich cieľov by mal byť:

✔špecifický

✔merateľný

✔dosiahnuteľný

✔limitovaný časom

 

Majte na pamäti, že zatiaľ čo metriky, ako sú retweety a likes, sú zábavné a ľahko sledovateľné, je ťažké preukázať ich skutočnú hodnotu pre vašu firmu. Namiesto toho sa namiesto toho zamerajte na ciele, ako sú vygenerované potenciálne zdroje, webové odporúčania a miera konverzie.

 

Naučte sa všetko o svojom publiku

Vedieť, kto je vaše publikum a čo chcú vidieť, je kľúčom k vytváraniu obsahu, ktorý sa bude páčiť, komentovať a zdieľať. Je to tiež dôležité pre plánovanie, ako rozvíjať svojich fanúšikov sociálnych médií do zákazníkov pre vaše podnikanie.

Umožní vám to premýšľať o svojich potenciálnych fanúšikoch, sledovateľoch a zákazníkoch ako o skutočných ľuďoch so skutočnými potrebami. A to vám umožní jasnejšie premýšľať o tom, čo im ponúknuť.

 

Analyzujte konkurenciu

Vykonajte konkurenčnú analýzu – pomôže nájsť príležitosti. Napríklad, možno jeden z vašich konkurentov je dominantný na Facebooku, ale dáva malú námahu na Twitter alebo Instagram. Možno by ste sa chceli sústrediť na siete, kde je vaše publikum nedostatočné, než aby ste sa snažili vyhrať fanúšikov od dominantného hráča.

 

 

Vykonajte audit sociálnych médií

Vyhodnoťte svoje súčasné úsilie. Ak už používate nástroje sociálnych médií, musíte urobiť krok späť a pozrieť sa na to, čo ste už urobili a dosiahli.

 

Položte si nasledujúce otázky:

 

Čo funguje a čo nie?

Kto sa so mnou spojí v sociálnej oblasti?

Ktoré webové stránky sociálnych médií využíva váš cieľový trh?

Ako sa vaša prítomnosť v sociálnych médiách porovnáva s účasťou vašich konkurentov?

 

Akonáhle zhromaždíte všetky tieto informácie na jednom mieste, budete mať dobrý východiskový bod pre plánovanie, ako zlepšiť svoje výsledky.

 

Nastavenia účtov a vylepšujte existujúce profily

Určte, ktoré siete sa majú používať (a ako ich používať). Keď sa rozhodnete, ktoré sociálne kanály budete používať, budete tiež musieť definovať svoju stratégiu pre každú sieť. Pre lepšie informácie si pozrite, ako iné malé a stredné podniky používajú sociálne nástroje na komunikáciu so zákazníkmi. Všimnite si, že Facebook a Instagram prekonali dokonca aj e-mail na tento účel.

Testujte, vyhodnoťte a upravte svoju stratégiu

Vaša stratégia sociálnych médií je pre váš obchod mimoriadne dôležitým dokumentom a nemôžete predpokladať, že to budete mať skvelé na prvý pokus. Keď začnete realizovať svoj plán a sledovať svoje výsledky, možno zistíte, že niektoré stratégie nefungujú tak dobre, ako ste očakávali, zatiaľ čo iné fungujú ešte lepšie, než sa očakávalo.

Predchádzajúci článokNasledujúci článok

Používame cookies, aby sme vám poskytli najlepšie online služby. Súhlasíte s tým, že akceptujete používanie súborov cookies v súlade s pravidlami o používaní súborov cookies?

Nastavenie Súkromia

Keď navštívite našu webovú stránku, tak môže ukladať alebo načítať informácie vo vašom prehliadači, väčšinou vo forme súborov cookies.

Tieto súbory cookies sú nevyhnutné pre fungovanie webovej stránky a nie je možné ich vypnúť v systéme.

Na používanie tejto webovej stránky sa ukladajú 3 súbory cookies. Tieto súbory cookies sú nevyhnutné a potrebné, preto ich nemožno vypnúť.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce používame ako nákupný systém. Pre spracovanie košíkov a objednávok budú uložené 2 súbory cookies. Tieto súbory cookies sú nevyhnutné a potrebné, preto ich nemožno vypnúť.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zakázať všetko
Povoliť všetko